underbar dag

tjenare :)

idag har det varit min födelsedag, det har varit en skit bra födelsedag. alla har grattat mig, vissa som jag inte visste skulle kom och gratta mig, blev chokad :P hahah.
idag i skolan så hade jag jätte kul, jätte många grattade mig och så. det var jätte kul. sen efter skolan så gick jag till syrrans jobb och sen åkte vi och hämtade mamma, vi åkte och köpte lite saker. efter de åkte vi hem och mamma började laga mat och jag och syrran satte oss vid tv:n och jag somnade som vanligt :P hahah. men jag var skit trött asså. när jag vaknade så skulle vi äta. det var jätte gott. muums :)
när vi hade ätit så gick vi in i vardagsrummet. sen så åkte jag och syrran till älvsjö en snabbis och köpte godis till mig och pålle. när jag och syrran kom hem så hade mamma fixat kladdkaka med vispgrädde. fyfan va de var gott ;) och vi tittade på idol. sen efter de mötte jag anton j, julia, anton p en snabbis bara på en cigg. sen gick jag hem och nu tittar jag på tv me syrran. ska snart sova.
tack för allt allesammans! det har varit en skit bra födelsedag! tack!
fick en klänning från bikbok, skintaits från bikbok, blingbling örhängen, en långarmad klänning från gina och en puder från hm, fick jag av mamma och pålle. av syrran fick jag en tröja från gina och nitörhängen. sen av kid min älskling fick jag en rosa digitalkamera. TACK för allt!
vi hörs pusspuss / n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0